Fitness Białystok - Miejski Portal Informacyjny Białystok
PIĄTEK 20 stycznia 2017
Imieniny:
Ćwiczenia mięśni ramion w domu
2009-07-02  
wielkość czcionki: A A A

   


Maniac Gym
    Joanna Zapolska jest doktorem nauk o kulturze fizycznej o specjalności fitness a także trenerem w fitness klubie Maniac Gym, wielokrotną Mistrzynią Polski w gimnastyce sportowej, Wicemistrzynią Świata w fitness i autorką programów telewizyjnych propagujących zdrowy styl życia.



  Trening zawsze daje efekty, ale ostateczny rezultat związany jest z częstotliwością treningu, wiekiem, a także indywidualnymi predyspozycjami. Ten sam trening nie u każdego może być jednakowo skuteczny. Również rezultaty osiąga się w różnym czasie od rozpoczęcia ćwiczeń. Bardzo ważna jest ich częstotliwość i zachowanie przerw miedzy treningami. Należy pamiętać, aby nie ćwiczyć na tą samą grupę mięśniową zbyt często, a w szczególności codziennie.

  Ćwiczenia wykonywane z wykorzystaniem urządzeń oporowych (siłowych) pozwalają osiągnąć lepsze i szybsze efekty aniżeli ćwiczenia wykonywane w domu bez obciążeń. Ale dla osób rozpoczynających treningi, taka forma zajęć uaktywni nie ćwiczone wcześniej grupy mięśniowe i przygotuje do właściwego treningu. Przedstawione poniżej ćwiczenia mięśni ramion równie efektywnie możemy ćwiczyć w domu jak i w fitness klubie. Proponuję wykonanie wszystkich ćwiczeń w 3 seriach po 20-25 powtórzeń do momentu odczuwania napięcia mięśni ("pieczenia"). Jeśli mamy tendencje do odkładania się tkanki tłuszczowej na ramionach, niezbędne jest wykonywania systematycznych treningów aerobowych np. w postaci szybkiego marszu lub joggingu.



aut. Joanna Zapolska
www.zapolska.pl
www.maniacgym.pl



Uginanie ramion w podporze tyłem.
Uginanie ramion w klęku podpartym.
Uginanie ramion w w klęku podpartym.
Naprzemienne unoszenie ramion w przód.
Jednoczesne unoszenie obu ramion w przód.
Unoszenie ramion w bok.




 
Share